Jaa jag är vaken

sedan 2 ungefär.. ja jag somnade 21:15 typ. Så har ju sovit 5 timmar. . Men jag är ändå lite slö, så vetefan vad jag gör vaken då . haha. Min vovve ligger här bredvid & sover så gott. Jag brukar alltid lägga armen mellan hans tassar & klia hans mage. Då när han somnat så ska han alltid drömma & morra, haha tänker alltid'tänk om han bits i sömnen'  haha näe sån är han väl inte, men lite läskigt, man vet ju själv va dumma saker man gör i sömnen . Morfar bet ju sig i armen tex.. haha! Sen så brukar vovvsen alltid smaska som han äter något gott i sömnen . GÖÖÖLLL :>
Annars då, igår var kusinen & klippte/färga sig.  :> Jag är så glad att jag har börjat ta tag i saker ! Äntligen får man tummen ur röööva, säger jag bara!
På söndag ska jag även med kusinen till Mariestad, där hon ska tävla(hoppning) Så blir att gå upp vid halv 5 eller något för att hinna iväg vid halv 7. Det blir kul, var några år sen jag var med nu .
Fyller ju år på lördag också.. paah , inte lika kul längre, men lite kalas får det väl bli ändå .

bbaaaaaaaai

Kommentarer
Postat av: Gauteyvonne

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-21 @ 10:16:37
URL: http://gauteyvonne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0