Idag fyller man år ;D

Japps. 1 år äldre då, hela 22 år. Jööses, jag vill inte fylla år mer, de räcker nu ;D haha. Noe man ska se positivt för varje dag man lever!
Igårkväll kom Älskling, mamma & pappa hit. Så kollade vi idol & käka körv med bröö! Idol va bra igår, speciellt Minnah & Olle, enligt mig iallafall :) Jag kom på att vi kollade ju aldrig vem som åkte ut, Geir va de ju. Han har vart bra länge, men dom låtarna han kört nu de sista har varit lite för gamla för mig. Men men. Efter idol så spelade vi wii, bowling allihopa. Pappa tyckte det var skumt, han fatta inget första omgången, då JAG vann. hihi
Andra omgången förlora jag & den som kom sist, nämligen pappa HAAAAAAAAN vann! hahaha så glad han var, såg så lycklig ut.:P
Sen åkte dom hem, & älskling stannade kvar , vi kollade vampire diaries . Sen när klockan närmade sig 00, så skulle han ut & hämta tuggumi i bilen. Ja så kom han in med massa presenter till mig, min gölleee:D
Jag gjorde ju sönder min damsugare, så det hade jag ju önskat mig. Å FICK :D  Det var ju de enda jag ville ha, men fick massa annat med.  Leggins,tshirt,tröja,massa kroppslotion & duschtvål & handtvål. . Å en ring, haha som älskling gjorde sönder när han skulle förminska den åt mig, :P Hoppsan kersin, kanske den går att byta, så dåligt ska de ju inte va..  Det var för mycket saker jag fick, men det är ju bara tacka & ta emot, min sötnos!
Han åkte hem runt 2, då jag somnade hårt som fan, eftersom jag druckit några smirnoff, så man blir sådär lagom trött :D Så sov till klockan 8 idag, då mormor & morfar ringde & sjöööööööng;D Halv 9 ringde även mamma! hehe
Så fick jag sms av kusinen, hon gratta mig & undra om jag ville komma & rida . Wiiiie. Vilken födelsedag, ahah. Hon tävlar ju i morgon, så hon behöver ju ha båda hästarna ridna. Hennes mamma min ingifta faster blir de va? :D haha, a hon rider ju den ena hästen hemma, men hon va förskyld, så då ställer jag gärna upp :p
Nää nu väntar körvarna som jag åt igår, dom vill typ ut .

baiii



btw, jag fråga min hund här i soffan som satte sig bredvid mig & titta på mig.
''va får jag av dig idag då Casillas, får jag en puss ?
NEEEEEEPP de fick jag inte, en kram fick jag iaf. haha sen sa jag jag behöver inget har ju min vackraste vovve. Dååå la han sig i mitt knä , haha så jävla söt, de brukar han inte göra på mig ;D

Kommentarer
Postat av: Felixlily

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-14 @ 08:58:09
URL: http://felixlily.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0