God morgon snööland

Fast snölandet försvinner nog snart, om det inte fryser på rejäält:p
Vad som hänt sen sist då, hmm. I onsdags ringde jag på en häst, som var besiktigad OCH såld precis samma dag.. Lite typiskt, men men det kommer väl fler. På torsdagen var jag & Emely på ridskolan. Fick rida en mycket arbetsvillig häst, haha har haft några som inte vill förstå direkt.  Så den här va sööt.. Det var en bra lektion också, men har ont i vaderna som faen . Det var torsdagen de, & igår kollade jag idol hemma hos mor & far, sov här som vanligt, så jag slapp sova i kylan hemma hos mig. haha, inte så kul att tända brasan & så ska man lägga sig, & man vet att den dör efter 20 min.. noe bäst att tända vid 7, så är det lagom varmt när man ska sööva. Yeey, kollade ju idol som sagt, jag tyckte det var synd weize åkte ur, han var faktiskt riktigt bra igår.. Jay va ju som vanligt bra igår, samt alla dom andra också, så de börjar bli lite så att det spelar ingen roll vem som åker ut nu . :>
Ikväll är det så mycket bättre, men vet inte om jag hinner se de idag , vet inte om jag ska till mormor, eller om älsk kommer hit. Han jobbar ju hela helgen. Men i morgon får han fan söva här, för jag & morsan ska åka hemifrån halv 5 på måndag morgon. Tåget gick 05:50 från herrjunga.Det blir tidigt det, men samtidigt skönt, för då är man uppe i sthlm tidigt. Om nu tåget går som dom ska, när det finns snö ? :D
baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0