Gäsp

Jovisst är man trött nu efter att vart igång i 12 timmar. Var ju hos kusinen runt halv 7, då åkte vi direkt iväg. Vi var framme 8 i Mariestad. Sen var det snabbt ut med hästarna, då hon startade med Hasko tidigt. 95 cm va första & andra va 1 m. Så jag fick hålla igång Felicia, skritta runt lite överallt. När hon hoppat med Hasko vare bara att byta häst, så fick jag skritta runt med den store killen på 1,74. :> Gisela fick placering med Hasko, men Felicia rev 1 hinder i båda omgångarna. Hasko rev även i omhoppningen i andra omgången. Men den  andra banan var så jävla svår, varenda jävel rev i grundhoppningen. .  Men det var kul & se när alla gjorde samma fel . Jag hade troligtvis gjort likadant  . hehe . Så jag har ridit i typ 5 timmar idag, barbacka en sväng med. Så jag är GÖTT trött! Men de va de värt, så kul att va med & kika. Får fan ta & köpa mig en häst nu, så jag kan följa med OCH;D





baaiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0