Fram med julskinkan gott folk!

För nu snöar det ju, å de är inte alls långt kvar till jul. Se de snöar nej se de snöar de va ju roligt HAHAAA :> Jul jul strååålande jul, gläns över sjö & strand ,  :> Osv osv . Myspysit.
Jag har ju vart ledig idag också, så jag ringde älsk runt halv 8. Då han va inte så grinig, & skickade ett sms & sa att han kommer till mig, för man kan ju faktiskt sova här också ;D Så han kom väl runt 9.
Så idag har vi spelat wii, kollat vampire diaries, Lost & busat med Casillas i snön, SAMT skottat 2 gånger redan. Fick skotta ut hans lilla bil, haha. Hoppas nu plötten kört försiktigt hem ..
Strömmen gick även här nyss, jävlar va mörkt de blir här inne i skogen.. Som tur är har stömmen kommit tillbaka. OK jag har ju bärbardata, men mitt batteri i den är pajj så inte alltid den klarar sig utan sladd;D



näe hoppas nu det är kvar lite snö & inte blir massa blask, men det får gärna sluta blåsa bara, då är jag nöjd. :>




nöff bai

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt bra idag? kram

2010-11-09 @ 20:42:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0