Världens största bröst

på tv just nu. fy helvete säger jag bara. vafan tänker dom på, hur roligt är det att försörja sig på sina inplantatbröst. När hon säger att det är så tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungt att bära. FIfan ni som ser detta nu det är nog fan de äckligaste jag sett. FUUUUULLT! Hellre inga tuttar alls än såna jävla elefantballarX30 .
Yeeey... ändå är man så dum och kollar, men de är ju så sjukt roligt o höra vad dom har för patetiska förklaringar.
hmmf.. Japp nog om det. Jag kom nyss hem från Trollhättan. Vart ju där o tog sprutan, sen tog jag & älsk promenad med hunden. Sen satt vi vid bryggan & tillslut ploppa de in fler små töntar i någon timma. Men blev så kallt så satt i bilen o blega mest. :p
Å nu äter jag chips....inte bra för magen men den är redan ond så då är det lika bra nu..
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0