Tjenuus.

Fredagskväll tillbringade jag hemma i soffan & i sängen. Kollade först talang, sen 'Linas kvällsdagbok' haha. Å den filmen minns jag år 2006. Jag var då med min älsk i trollhättan. Så skickar Jenny sms & säger att hon å sin mamma har sett den filmen på bio precis. Å att den var så snuskig . hahah å när jag kolla igår så tänkte jag huur kunde hon sitta där & se den med sin mamma. hahah knepig film så jag skratta så jag dog ibland. :>
Efter det, så kollade jag 2 Greys Anantomy avsnitt. Ååå jag säger det igen, va jag älskar den serien. Men igår störtlipa jag fan! Fyyy så hemskt det var! De har inte kommit ut på tv än, men jag lovar deeej, om du kollar dom avsnitten så kommer du garanterat lipa, annars vore det något fel!
Sen blev det även Desperate Housewives avsnitt. Likaså mycket bra, men ingen tår behövde släppas där iaf :>
Å sen somnade jag , så roligt hade jag den fredagen =)
Idag vaknade jag helt svettig , fyfan va äckligt, som om jag vart ute & sprungit. Men jag tror det är för att jag har nog ingen luftfläkt i huset. Så nu när det är varmt ute så står det helt still här inne. Kan va därför jag vaknar jämt på nätterna nu för tiden! Jaja. Jag har precis betalat mina räkningar nu. 9 stycken jävla, det återstår därimot 1. Sjukt.. Men har ju beställt massa fina grejjer också så man får skylla sig själv.. :p  Fick hem mina skor igår. Converse & ett par adidas skor. Jag hatar converse ska ni veta, men dom här var faktiskt fina. :> Visar bild någon annan dag..
Näepp, nu ska jag skita sen dra iväg till morsan med hunden. Sen ska jag ut & springa.
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0