Tjänna mitt bänna.

Slappt att sitta här & skriva blogg när jag jobbar? Hummf.. hade jobb till halv 1. Sen fick jag värsta återbudet pågrund av att en familj hade magsjuka..Mindre roligt, nästa kund kommer halv 5. Så tog med datan från salongen & ställde över telefonen. Så sitter hemma hos morsan & svarar. Å passar på att skriva här lite.. Har även blåst ballong här, åh va ont de göri käkarna när man blåst. :/ Varför jag blåste ? Jo jag hade inget att göra.. Så busa lite med vovven. Som inte gillar ballonger men tycker dom är spännande, speciellt när man släpper så luften går ur & dom flyger med en väldans fart;D haha. Yeey.
I morgon kommer min kusin till mig. Hon har inte sett hur jag bor än sen hon kom hem. Har dessutom bara träffat hon 1 gång & de va i mars.2 månader sen.. Så de blir roligt. :)
Nä nu säger vi adjööbai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0