Tja

Mina ögon är fortfarande trötta. Denna dagen blev gjord tillslut iaf.
Har nyss kollat på dokumentären som gick i 4an. Om ni inte såg den, så finns den säkert på tv4play senare.
Handlade om en tjej som fick kontakt med en kille på facebook. Sen så träffades dom & blev ihop. . Jag missade lite under programmet. Men jag hängde med att hon ville göra slut. Men han sa att de inte går att göra så. Sen var dom på ett hotell, där han våldtog henne o förgrep sig på henne i 8 timmar eller något. Sen när hon sagt dom kunde va tillsammans så a då fick hon gå . . Hon gick hem till sin lägenhet & stannade inne i flera dagar? Han ringde & ringde, å skrev att hon skulle gå till ett it cafe & kolla sin mail eller facebook. Så gjorde hon de, & han ringde henne så fort hon kom utanför hennes dörr. Han fråga va hon hade på sig.. Sen såg hon en kille gå med luva och händerna runt en mugg. Hon trodde det var en tiggare.. Men då kastade han muggen på henne , som innehöll frätande syra.... Sen förstår ni nog hur hennes ansikte har blivit. Men man ser verkligen hur vacker hon varit & hon ser faktiskt vacker ut efter den duktiga doktoooorn som fixat hennes ansikte till det bättre... Men jag säger då bara HEMSKT. Hur faaaaaaaaaan kan man göra så?! Tack gode gud för att dom fick fängelse, det var tydligen någon mer som hjälpte killen med syran.. Men 12, 15 år. VAFAN är det. Häng dom upponer med kuken i ett snöre & låt dom hänga tills allt ramlar av & häll syra över hela kroppen på dom. Så dom fan får känna på samma dos. . Fattar inte hur sjuka folk är i huvudet egentligen... Stackars tjej alltså. Men så jävla stark hon var/är. Hon gav verkligen inte upp , hon kämpade! Så jävla bra dokumentär!
Det kommer en till dokumentär runt 22:40 tror jag. Då handlade psykopat som kidnappar en 20åring. Som är borta under flera år. . Jag är så trött men dom är ju så intressanta att se! Får se om jag orkar kolla på den, annars blir det tv4play på den också. Hoppas verkligen dom lägger ut dom där nu!
JApp.. Det var de. Baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0