Sommardag ? :>

Verkar som det. Gick upp runt 11, åkte till morsan & åt, spela lite kort med min bror , sen åkte jag hem igen.
När jag kom hem var de dags att klippa gräset med en gräsklippare utan motor, sån man drar vetniii.. Åh jag har endel gräs så jobbigt va de :) Sitter här med 6 blåsor i händerna. Plåster öveerallt. hehe men fint blev det.
Var & handla för en stund sen, så har packat in de i kylen & sen hängt upp en tvätt. Hoppas den torkar fort nu innan det blir mörkt :p.
Sitter även med detta framför mig

Ser väl jäääätegott ut, nej faktiskt inte... men det är gott , ska gå på godiset nu & se nån frään film=)
Ska även visa en bild från salongen, sånt jag gör när jag har en pause....men dock var det inte så uppskattat av morsan .

Mera pic ? jovisst.



Oså mina vackra nya skor ;D



BAAAAAAAAAAAAAAAAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0