PUSSEL :>

Japp igår fick ju morsan pussel på Casillas av mig. Så nu ikväll åkte jag dit med resterna från grillkäket igår. Å sen så började vi pussla. Helst ville morsan göra det själv . Men jag ville ju hjälpa till , hihi .Så lite gjorde jag. Sen sa hon'nej nu slutar vi, du får inte heller göra mer' Jag bara 'okeej då åker jag hem nu då :)' Så när jag sätter mig i bilen så säger hon' det var roligt att pussla, jag fortsätter nog lite till' hahaha jävla mees att lura bort mig så :p haha.
Jaja skoj var det iallafall .
Har fixat massa tips på enkla träningsövningar. 20 min om dagen så ska man va i toppform sen. haha my ass,, vi får väl se. :>
Luften idag har varit äcklig. Varm äcklig kvav luft, aldrig kan det ju vara perfekt väder ? :> Alltid klagomål... Mhmm.
Igår förresten innan jag la mig så kollade jag Greys Anatomy. Ååååh måste bara säga det igen , Jag älskar den serien såå mycket ! Funderar på att kolla samma avsnitt igen bara för det var så supergulligt!
Fast nej, jag har ju precis fixat hem desperate housewives . Har missat det i 2 veckor nu, så blir att ta igen nu.
Tv5play kostar det ju att kolla på. Synd inte dom kan ha som Tv4play & SvtPlay. Mycket Synd!
Jaja, nog snackat idag. Fredag i morgon!
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0