OnSdAg = LeDiG .

Skulle ju gå upp tidigt & tvätta eftersom det skulle bli regn idag... å jag kan inte hänga på så många ställen inne än..
Såklart var jag för trött för att gå upp 8 som jag tänkt. Så det blev halv 10. Slängde in en tvätt. Väntat 3 timmar. Så slängde ut den på strecket nyss. Bara för det så kände jag en droppe i huvudet.. Hoppas det inte börjar regna än. Sen kan de spöregna hur mycket som helst för jag älskar REGN!
Var & träna lite mer Casillas förut hemma hos morsan. Så håller grannarna på att köra ut skit på gärdena. Å de luktar ju aaaaaaaaaaaaaset. Tillochmed Casillas blev helt dum i huvudet. Han sprang till farmors hus & skällde som en idiot som om de fanns ett jävla djur där.. Så tillslut fick jag gå in till farmor så han fick kolla där. haha men farsan sa att de måste va bajset som förvirrar honom.. Han nös o fnös ute. dumma jycke :D Bajs som är så ljuvligt.
Men jag känner fan att de satt sig i kläderna o casillas lukta också även om de bara va i luften.
Blir väl lite mat/spel & girltjöt hemma hos jenny ikväll så jag får väl strax gå & duscha så jag inte luktar bajs ^^
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0