Kyckling i stora lass

in i munnen just nu . Mummaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Gjorde sallad för någon dag sen . Så idag blir allt uppätet. Igår tillbringade jag kvällen på mc donalds, utan att äta något. Åkte istället & köpte pizza direkt efter & hem till sandra & kolla fotboll. haha :> Men efter att ha ätt cheeseburgare i 3 dagar så va jag faktiskt inte sugen på donken mat.... Faen det har blivit mkt skräpmat denna veckan.. Men jag fyller ju ut med sallad också .haha inte för att jag blivit tjock men man kan ju undra hur insidan ser ut iaf... Jaja bättring en annan dag.  Kycklingen mår fint i magen nu deeeeeeeeeeeee kan jag säga dig !
Saknar förövrigt älskling väldigt mycket. Jobbigt som fan men så är de. De är väl tur de också :)

Näää nog tjötat om bajs. baii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0