Kanelbulle & Mjölk

Slinker ner genom min hals & landar mjukt i magen. Mumsfilibaba . Desperate Housewives börjar på tv snart. Men har ju redan sett dom avsnitten, så får se om jag tittar ändå . :p
I morgon får jag nog gå upp vid 7 & lägga i en tvättmaskin. Så den hinner bli färdig till 10. Så jag hinner hänga ut den & städa innan kusinen kommer. Ser ut som en bomb här inne kan jag lova. Fifan för att städa...
Kallt är det här inne också. Bara för jag tycker det är varmt & stänger av ett element, så blir det skitväder ute! Så typiskt varje gång!
Nää ska snurpa in mig i ett stort fett täcke & slänga på lite greys avsnitt istället. Så jag kan snyfta lite igen. MISSA fan inte dom här sista avsnitten som går på onsdagarna. Avsnitt 21 i morgon, av 24. Dom sista är ju så jäävulskt bra. OOOOOOOOOOOOOKEJ nu lovar jag att sluta skriva om den serien. haha bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0