Haha jag är såååå bra på att

uppdatera, eller nej inte alls!
Jaja sånt är livet, har varit alltför upptagen med både det ena & andra. I helgen så var ju älsklingen långt bort åt helvete. Men på fredagen körde han hit Sandra. Så jag & Sandra har haft en underbar helg. haha i fredags hade vi skitroligt även fast det bara var vi som satt & drack ^^ Snacka om allt & inget till halv 3,3 på natten . Sen lördagen så var våra magar inte alls bra;D Det var även inte Casillas mage för han sket ju ner sig i fredags. haha stackarn..
Igår var det ju så jäkla skönt väder ute. Så jag & Sandra satt & möööööööööööööööööla i oss kaffe & kakor ^^ Muuums!! Sen kom älsk på eftermiddagen, svinskönt att se han igen . Då vi typ inte umgåts särskilt mycket det senaste. . <3 Så sov han här tills i morse. Halv 6 åkte han hem, de va ju fan minus grader då. Sjukt kallt!! Ush...
Näpp , är jäkligt trött idag så ska slänga mig i sängen nu & se färdigt på Pearl Harbor..  
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0