Gräddkola gör susen

iiiiiiiiiiiiiiii.  haha va skrattar du åt ?
a äter götta nu, väldigt bra va när man vart ute & sprungit . Så duktig var jag, när jag kom hem från jobbet.. Joggade/gick fort till morsan. Min vovvsing stod på balkongen & såg mig från vägen. Snacka om bra syn. haha. Sen så promenerade vi hem. Det blev bara ett skutt i diket när en rööd bil kom ? .. Dumma hund :p
Sen väl hemma blev det välförtjänat mat, både för mig & vovven. Men nu sitter jag här o smaskar lite på skålen . Ska nog lägga mig i sängen strax. Är trött som ett as! Hoppas på att morgondagen går fort!. Kan ju alltid hoppas .. heh föresten jag skrev ju igårkväll att jag hoppades på att INTE drömma. .. Såklart drömde jag...  Jag har glömt säga att jag har nog drömt minst 5,6 drömmar där jag är så pesseenödig eller bajsenödig. Än har jag inte pissat/skitit ner mig, men det är då ta mej fan hemskt när man tror att man är vaken.. haha de närmsta jag kommit var, när jag vakna & drog av mig trosorna. Då slog deet mig, jag är inte skitenödig, & jag ligger i sängen? JAG SOVER,  haahhaha. Så de va ju bara dra upp dom igen & fortsätta sova. hahahah tror ni jag skratta ihjäl mig då .. jag e nog sjuk i huvudet ^^

Jaja nog tjötat om bajs. Kiss & bajs åldern försvinner tydligen aldrig!
Baii

Kommentarer
Postat av: Emely

HAHAHAHHAHAHAA, huuuur Bea xD Fan vilken skev dröm.

2010-05-24 @ 22:45:13
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

huuuur? haha är man skev så är man;D

2010-05-25 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0