Dagens solsken

Mjootack det var varmt väder idag. Vaknade 11, sen åkte iväg & träna hemma hos morsan. Sen åkte jag & vovven till Trollhättan för att möta älski. Så lämna jag min klocka & lite bensinmat till han(snäll jag är, mm ) Sen åkte vi till överby. Där va jag inne på Rusta & köpte lite plock. Sen åkte jag till Tre älgar, där bytte vi bilar. Så älsk tog min bil så casillas kom ur bilen fortare.. Så åkte jag & handlade griiiskäk. Kött,körv & majskolvar blev grillade & en inslängd potatisgratäng Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuums. :p Så hade jag dukat på baksidan med all mat. ÄLsk säger'hur ska vi kunna se på Lost då? Men de kan vi ju göra sen tänkte jag;D Så vi sätter oss vid bordet. DÅÅÅÅ direkt kommer det ett jävla biii eller geting vilket de nu var. Om ni inte vet så haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar jag äckliga kryp! Å det är ju lika trevligt att jag är tillsammans med en som är rädd också.. hhaha aaaaaaaaaa så då satt vi stilla medans han börjat surra, men då helt plötsligt så hör vi klick från väggen & kling i min tallrik. Jo va tror ni ligger där då, värsta jävla skalbagge eller något ännu större som inte ens kunde flyga. Då samtidigt sätter sig biet i mitt huvud & jag skriker som en idiot. Älsk fick ruska i huvudet på mig för att jag verkligen skulle tro den va borta.. haha & de andra djuret fick älsk spettat bort med en kniv. Vad tror ni hände sen. Joo vi flyttade in all mat & tittade Lost istället. hahah så de va ju mysigt. Vackert väder så går man in pgr av äckliga djur.. Moget eller va säger iii ;D

Älsk åkte hem för några timmar sen. Han skulle grejja med sin bil. Så då ringde jag mamii & fråga om hon ätit. De hade hon men hon kom hit ändå. Så spela vi kort osv som vanligt. Hon fick även sin morsdag present idag. hahah jag har blivit cp, jag orkar aldrig vänta på att ge presenten. Vill ge direkt om jag fått hem något på posten;D haha. Så hon fick öppna i förtid ändå. Men hon blev väldigt glad verka de som;D Hon fick en söt kortlek med pappa på som fula sig;D Å ett stort pussel som är en bild på Casillas.  :}

Det var dagen det. baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0