Crusing idag *?

Sist jag skrev, så var de ju om melodifestivalen. HAHAH jag låg & applådera & skratta som ett jävla aaaaaaaas, när Sverige inte gick vidare. hahah fatta vilken glädje. Visst jag höll väl en halv tumme innan det börjat, men sen när man får se alla andra bidrag så har ju inte sverige någon chans. Alldeles för mesigt. Sen så va de många konstiga låtar också, de ska jag inte säga.. Men nu hejjar jag på Ukraina & Cypern. ÅÅ SERBIEN såklart. haha :> Får se hur de går ikväll. Ikväll är det dessutom Crusing i Trollhättan.
Dom flesta här runt omkring ska nog dit, skulle jag tro ? . . Jag ska nog inte dit iallafall :p
Kanske blir en sväng till Göteborg istället. Supermans booys kommer hem idag från Alanya, så får se om jag följer med & hämtar. Annars blir det väl hem till mor & far igen. För där har jag redan vart idag, ätit middag & vunnit ett parti kortspel. Sen fick jag dra hem & hänga upp tvätten. Nu ligger jag här & funderar om jag ska vila 1 timma..
Yeey.
Igår va de ju fredag ja, jag slutade jobba 6, sen iväg & hämta Vovven. Matade han i bilen & väntade på älsk i Grästorp.. Sen åkte vi mot Larv. Körde lite fel först, men kom tillslut fram lagom till andra halvlek. Så då kunde han va med & spela. Älsk hade en blå träningströja, för finskarna brukar ju va blåvita.. haha så sa älsk till vovven 'biiiiiiiiiiiiiit han , nr 4.' Men de va en kille i de röda laget. Jag tänkte'vafann känner han folk i de andra laget' haha
A inte mer med de. Men sen så såg jag att han kolla på en tjooock person i de röda laget, så jag tänkte ' aaa nu tänker han, fan va tjock' haha. Så på plan satt jag & hejja på dom blå & höll med dom i typ allt när domaren blåste. Haha sen så ropar en 'supermans namn ' Så jag tänkte fan har dom också en S i sitt lag. DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fick jag se att älsk precis kommit in, fast i de RÖDA laget. haha, där ser man. Då har man suttit & hejjat på fel lag. Roligt :D Tur att det blev lika då. haha
Aaaaapp, sen stack vi till Grästorp igen & köpte pizza. Yumm, men halva ligger kvar i kylen. För när man vart hungrig ett jävla tag så försvinner den tillslut, så jag orkade inte så mycket..
NÄ nu är det sluttjötat.
Baii

Kommentarer
Postat av: Frida

haha. du är rolig du bea! :)

2010-05-30 @ 16:07:44
URL: http://sitruslime.blogg.se/
Postat av: bea

haha :D

2010-05-31 @ 12:29:55
Postat av: Korneliuskaja

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-09 @ 07:15:53
URL: http://korneliuskaja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0