Behöver jag säga dagens namn?

Helvetesdagen...
Ja jo, gick upp tidigt, svintrött. Åker till morsan & lämnar hunden, sen till salongen. Då jag har första kunden kl 10. Så typ efter en kvart, så ringer det. Jag svarar & jahaaa då ringde kunden återbud. Typ satt undan 1 1/2 timme för det var slingor som skulle göras... Så a då var de 2 timmar till nästa kund . Jippiiie, försökte få tag i henne så hon kunde komma tidigare, men ickeee :p
Så jag fick börja städa , rensade alla bord med lådor i & färgborden samt diskhon med alla borstarkammar osv osv.
Jobbigt som fan.Men det tog 2 timmar iaf. hehe
Sen blev kunden klippt & jag sitter nu här hemma hos morsan på lunch. Jag är fortfarande supertrött. Mina ögon dallrar ihop vilken sekund som helst. Så ska nog kila iväg & vila en stund...
Förresten, i lördags blev det ju inte alls som jag tänkt mig ändå. Ingen slagerfestival. Inge Göteborg. Men Crusingen blev det. hahah. Åkte runt i Sandras väns gamla saab från 1800talet. näj inte riktigt så längesen , men 90 något :p De va lite roligt, åkte typ 30 min. Sen gick vi en liten promenix. Sen orka varken jag eller Sandra med alla äckliga folk. Så stack hem till henne, & sen åkte jag till älskkii en stund. Jepps. Å Tyskland vann slagerfestivalen ja. Men de va la ingen höjdar låt ? Inge vidare alls. :>
BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0