Tvkväll :p

Halv 8 hos mig, dating in the dark, desperate housewives , cougar town, 2 1/2 men ? haha yes.
Just nu håller dating in the dark på. De är ju så jävla roligt & se hur fula dom ser ut i mörkret. hahah^^
De cpiga är att dom hånglar direkt?! precis heeeela tiden?! haha om man tänker att man träffar nå.. haha nu höll jag på & säga något väldigt dumt... Säger de ändå. Jag tänkte säga, vem fan pussar någon i verkligheten på första 'daten' om man inte är i mörker? Men de gjorde jag ju själv med superman, eller pussa iaf:/ haha. Men jag hade ju skrivit med skitungen i 1 år innan vi sågs. haha jaja, men dom här ser ju iaf inte varandra. Dom får säkert chock nu när dom skaa få se varandra. haha mkt skoj.
Jag hade nog aldrig kunnat va med i sånt program iaf, hade skrattat som en idiot & säkert ramlat.

I morgon ska jag baka kakor hela dagen lång. Många många kakor! Får se vilka de blir i morgon ;)
Baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0