Tralalaa

Sitter & lyssnar på Tomas Ledin på Spotify. Very nice. Sommar längtar man till då .
Sitter även förövrigt hemma hos mor & far. Kommer nog stanna här hela kvällen . Då slipper man tänka så mycket. Då kan man bara vaaa.
I morse när jag och lilla vovveen gå & möta min mor. Så spyr han såklart när vi kommit ut till 44an . Roligt. Så sluta han , då tänkte ja, aa men nu går de nog. Så gick vi över vägen. haha vi hann precis över , då börja han spy igen. Fullt med bilar kom det hela tiden. Så då gick jag hem med han igen & tog bilen. Sen kunde vi gå en bite;D Vi gick vid en å, & jag hade flexikoppel. Så skithunden hoppade i. :[Så han luktar gott, men han ska få bada någon dag snart. Då han inte blivit inskummad på länge. :>
Yeey. De va det, nu väntar jag bara på maten ska bli klar här. Morsan har gjort en pannkaksrulle med köttfärsås. Väldigt gott. . :D
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0