Tralala

21:21 då ska man önska sig något. Så då vart de gjort ;D haha. Om det slår in de veetefasiken.. Hoppas de.  :p
Jajao, om 3 timmar då fyller morsan år, alltså fredag 12 mars :) Så i morgon på kvällen blir det kalas med släkt osv . Äntligen få träffa rebecca :D Wihooo . Sen på söndag så fyller min pluttinutti 2 år :) Shit va fort tiden går. Minns när han va liten valpis o gnagde mig överallt, samt när vi gick på husses fotbollsmatcher & åt på pinnar samtidigt. Myyyyys haha ;D Eller a, jag åt ingen pinne . . .
Så på söndag får det väl bli någon ny leksak igen, eller en tårta;D Han fick ju nyss en ny leksak .. Humm får se på de va de blir :)
Annars idag så har dagen bestått av jobb, sen vid lunch så hade jag lite mindre att göra. Så jag slängde mig iväg till Trollhättan. Var där runt halv 1, så då åkte jag & hämta Superman. Sen stack vi till salladsbaren. Så jävla gött som vanligt ;D Sen efter de så var man mätt & glad. Då körde han till strömslund ? Så gick vi upp där i utkiksgrejsimojset. Har aldrig vart där uppe, haha men gudars så högt de va;D
Lång jävla väg upp, tyckte jag. Sen när vi väl va uppe så va vi där i 1 minut. haha. Sen va vi tvungna att åka igen. Älsk börja ju jobba halv 3, & jag börja 3. Men mysiit va de iaf. Ses ju inte så ofta nu, men de funkar.
Förresten, jag var ju på ljusparty hos Sofia för ett bra tag sen. Men i tisdags fick jag ljusen. Ooooså gott dom luktar. :) Köpte tydligen jordgubbsrabarberljus, hjahahha precis som saften jag köpte för någon vecka sen ? ;D smart. Sen så va de svart körsbär tror jag de va iaf. Sen vart de även en present tilll mamma , med 2 pingviner som vilar mot varandra oså en glasgrej där man lägger ljuset i bakom pingusarna. Jättesött:)
Men presenten har hon redan fått, haha. Så i morgon får det bli lite utav mina kakor.
Har även tänt ett svart ljus här nu, de har brunnit sen halv 7 & kan brinna i 3 timmar till , har jag för mig. Men bäst att släcka nu när jag ska gå och lägga mig :)
Godnaaaaaaaaaaaaaaaaattt. baii









Prutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0