Stressdag

Jo. Jobbig dag som tusan. Jobbar man själv, har 2 kunder samtidigt , telefonen ringer & folk kommer in, så blir man stressad. haha . Men jag klarade det ganska bra ändå tycker jag. Även om jag är trött nu . De här med klockomställningen, jag trodde jag skulle somna i morse när jag börja jobba. Helt dååsig i huvudet. 
Mor & far fick hem sin cpsnygga bil idag. Haha farsan va skitglad! :p Förstår jag, han har ju väntat i 4 månader på den. :p Undra bara, om jag kommer få köra den någon gång? haha, eller nej jag avstår nog helst. Krocka den , då hade jag skitit ner mig. haha
Jaja, nu är det dags att sova, för att va någolunda pigg i morgon.
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0