STÄLL OM KLOCKAN

var de jaaa.. de hade jag glömt . Så det är väl änna dags att göra det nu då. Klockan är halv 1, men ställer om den till halv 2 nu då. Jag hatar att ställa fram den. Så otroligt jobbigt att vänja sig vid det. Speciellt när man ska upp och jobba. Tur jag inte gör det i morgon då. Men det brukar ändå ta tid för mig att vänja mig. Går alltid omkring trött ett jävla tag. Det är ändå bara 1 timma :p Men så är det faktiskt. Dom borde ha kvar klockan så här hela tiden tycker jag. 1 extra timme att sova är underbart. Så nu blir det väl att gå & lägga sig 1 timma i förväg, för att få det att fungera. blablabla jag tjatar snart hål i skallen på mig själv.
Dags att söva! Godnattbais

Kommentarer
Postat av: Hermansina

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-09-05 @ 07:23:14
URL: http://hermansina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0