shuuuuuuuuuuuuuuuuuuulahoppsaansaaa

jag är jättetrött. vaa ju hos morsan förut o träna. Så även fast jag ätit massa så är jag hungrig, så tog ett äpple & en kaka nyss. Som om de hjälpte ? :/ Jaja får väl gå lägga mig snart! Jobb i morgon igen. Sen på fredag fyller mamsen år, så då blir det kalas. Hoppas på att kusin rebecca kommer med då, hon kom ju hem igår :p Inte hört något ifrån henne, men antar att hon är suuuuuuuuuuuuuuuupertrött , ganska svårt att vända dygnet kanske när man levt ett helt annat liv i 9 månader.

Här kommer en liten video på min plutt som är pigg på morgonen, roar sig själv & andra en stund. (mamsen som skrattar) haha, först tog han den & var så snäll så. Sen börja han bita, då blev mamma glad;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0