Rådjur hit & dit

Aldrig kan dom vara där dom ska. Varför, vaaaaaaaaaaarför ska dom stå mitt på en väg & blega. Det är väl knappas mycket salt på vägarna nu.. Men shit va seg reaktionsförmåga man har ibland + bromsträckan tar ju inte nåådigt lång tid! Tvärnita som faaaan från 80 & svängde över lite på andra sidan. Men ändå var jag kvar i 50. Tur att kraken bestämde sig för att hoppa undan.. Ja ibland har man tur. Men som alla säger när man åker någonstans' kör försiktigt'kör lugnt' Jafan hur kör man försiktigt då? 20 km & är tokrädd? Nejj. Man kan ju inte göra mer än att kolla åt sidorna i dikena & inte överdriva med farten. Men man får inte glömma att kolla på vägen heller. haha som jäklarna syns ju så dåligt i mörkret.
Jaja dessutom så vart de ett rådjur i Lextorp också. Stackarn måste vara förvirrad som springer bland alla hus & letar mat. Man kan ju inte säga annat än att de är synd om dom. Det har väl dött hur många som helst utav svält nu. Men förhoppningsvis blir det vår nu nu nu, så dom slipper leta mat hela tiden.
Yes, förövrigt måste jag bara säga att det är förbannat tråkig väg till Trollhättan & hem. Har ju åkt den vägen i 4 år bort & fram. Så kan ju den utan till. Man sitter & tänker fan va segt de är långt kvar. De är de verkligen i bland all skog ... Phuue. Men va gör man inte när sin sman inte får sova över hos sig. :p
Näee fick träffa min älsk idag iaf & vi kollade på I love you man. Den skrev jag ju om ett tag sen, men då fick jag aldrig kollat den då min data inte var fixad . Men nu fick vi kollat på den iaf & den va faktiskt ganska rolig & skev. :D
Och nu är det dags att sova. 2 dagar kvar till helg. Underbara helg då man inte behöver höra den otroligt tråkiga alarmsignalen.
godnatt baiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0