RAaaaaaaaaaaap

Jag la nyss världens cprap . De va gutt som satan! Har ätit spaghetti& köttfärsås. Det la sig mycket bra i magen, vart skithungrig, då jag inte gjorde några pannkakor i morse :( noe jag struntade i det helt enkelt. Åkte istället till farsan & tog en joggingtur med vovven. Sen stack jag & träna lite till. Sen fick de bli en makrillsmörgås:p Efter det tog jag med mig massa saker hem därifrån. Kläder,jord,krukor ,smör, aaa massa skit .
Så när jag kom hem gav jag alla fåglar mat. haha just nu så har jag nog aldrig sett så mycket fåglar här. Det är typ 10 domherrar, väldigt svårt att räkna när dom är så många. Men tydligen så är dom hungriga :]
Yes, efter de då. Då plockade jag upp mina 'tävlingssolrosor' & satte om dom i andra krukor. Då dom blev för många i samma ;P
Sen satte jag även lite andra blommor. Så nu är hela burspråket fyllt av krukor. Medans jag ändå var svettig tänkte jag att jag ändå kan kladda ner mig med baksmet. Så då bakade jag 7 rulltårtor. Varav 2 av dom blev skeva. Drömtårtorna :( Dom kallna så fort & smörkrämen ville inte kleta ut sig bra. Så dom missbildade får jag äta upp själv. :D Men dom andra 5 med jordgubb & halloin blev väldiiiiiiiiiigt bra, för de är ju så svårt? eller inte:D haha
Jag hade massa ägg sen sist jag baka. Så idag gjorde jag slut på alla=24 stycken. Eller 25, men den 25e kasta jag.Så den slapp vara ensam kvar i asken :) hihi

Japp, de var väl de :p Ska slänga mig i duschen nu & sen kanske de blir en sväng till Troll.
baaiii





I mina vanliga rulltårtor brukar jag ha i rå köttfärs också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0