Phuuuuuuuuuuuue

Man är inte lite trött nu ? NUU är jag färdig med allt bakande. haha 5 sorter blev det. Synd att man inte hade typ 5 ugnar så hade det gått lite fortare.
Det blev ju såklart kärleksmums, längtat som fan efter de. ^^


Sen blev det hallongrottor, första gången jag gjorde såna, så råkade ta lite för mkt sylt därmed rann de ut lite, så några blev skeva ;p


sen skulle jag göra toscaflarn med hallon i, det verka som det blev för mkt fyllning så dom blev halvbra också.


sen mina vaniljhjärtan blev ju runda? haha o lite svarta,  små & snabba att äta hahah



Allt blev väl ganska lyckat förutom denna banankaka . haha, visst ser den bra ut på bild men den blev inte riktigt så god i smak, antagligen för att jag hade 2 grejjer inne i ugnen samtidigt.  sen så var det väldigt mkt smet för den formen jag hade. Såååååååå den hysta vi i soptunnan ;D




Så nu är det bara burkar som fattas, så jag kan frysa ner dom . Ska ut & städa bilen nu , sen blir det åka till morsan & lägga något spår till vovven, för nu har han haft tråkigt idag . Kanske hinner med att träna därborta också.
baiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0