Öppna munnen riktigt stort

A, gör nu så här. Öppna munnen riktigt stort & blunda, dra in ett djupt andetag & tänk'åh jag är riktigt trött' Va händer då tro ? :D
Fan jag ligger här i soffan nu och är ganska trött. Har kollat på uppdrag granskning. De gick ju igår programet.Men jag kollade det idag. Åh fy helvete säger jag bara. Ok fega jävla ungdomar, som inte blivit uppläxade av sina föräldrar hur man ska beté sig, emot andra är hemskt! Men det jag blir mest chockad över är hur dom VUXNA uttalar sig i programet? Hur står det till då när man kan säga såna saker. . Vuxna ska ju vara förebilder för dom yngre eller?  Men det visar ju tydligt i det här programet att det blir sämre & sämre! Fy jag satt & skämdes när dom vuxna prata! Jag skämdes för att dom sa som dom gjorde. Fyhelveete säger jag bara! Vart tar världen vägen? Mår tamigfan illa utav detta! Ringde direkt till morsan & sa att hon skulle ta fram programet på svtplay & kolla. För alla som inte har sett borde tvingas att se det!  Man blir så arg va.. .. phh.

baii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0