Onsdag = Ledig :]

Ledig dag är alltid gutt. Fast idag fick jag ju gå upp tidigt ändå.
Hämtade Sandra oså drog vi till stan, jag stack till ungmott. Sheeeiit vilka frågor dom frågar, helt onödiga? .haha aja, efter de stack vi ner till bryggan . Där vi tog en promenad med vovvsen, tog 1 timma. Sen satte vi oss i bilen o fikade & tjöta skit om gamla tider. Väldigt länge blev det , men mycket mycket trevligt ! :) hihi
Sen körde jag hem Sandra, åkte & träffa Superman en sväng. Men blev inte så länge, för han skulle iväg på en grejj.
Men jag fortsatte va kvar i trollhättan, det blev både apoteket, ronnmans(frisörgrejjer) och ICA MAXI. Jag blev så jävla sugen på godis, så gick in där & köpte BARA godis, det brukar inte va vanligt;D slinker alltid med något extra. Men icke denna gång! Ioförsig, jag var ju i blomsterhallen en sväng också. Den är ju sååååååå fin butiken! Så mycket fina grejjer som man vill ha :( Men hade råd med lite fröer iallafall, så jag har nu såttttt 2 olika blommor. Eller egentligen är det 3, men den första sådde jag för 2,3 veckor sen. :) Jag och min morfar brukar nämligen tävla varje år med blommor. Så i år gjorde vi det igen. Fast det blev solroser , haha ingen snygg blomma direkt . Men det är den som får längst till 1 maj. Den som vinner får bjuda på någon drink, den som förlorar får köpa en trisslott :] Jag hoppas jag vinner, & vinner 1 miljon på trisslotten. Det önskar väl alla, men vinner man ofta kan man fråga sig.;P

Här är bilder på dom fina verken.



Just nu sitter jag och äter. Jag kom ju hem runt 3, så då kastade jag in mat i ugnen & börja damsuga. Så jag vart riktig hungrig, damsuger ju inte så ofta så de tog sin tid. haha;D Ok de va en vecka sen, inte en månad nu för tiden. .

baaaiii
pssssssssss, syns de va jag äter .


Kommentarer
Postat av: Emely

hahaahah du är så sjuk beus :P

2010-03-18 @ 13:00:08
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

sjuk ? kan du förklara dig lite. ahhaha

2010-03-18 @ 23:07:06
Postat av: Bella

Hahaha typiskt dig! haha

2010-03-23 @ 21:49:33
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0