Om du håller huvudet högt...

så ser det ut som det vore sommar på himlen ^^ ! Satan va vackert de är ute nu . Kom nyss hem från Grästorp, skulle egentligen åkt till Trollhättan & hämtat Superman, som jag inte sett på en vecka ? Precis när jag åkt, så ringde ungen ..Så jag fick vänta ännu längre ? :/  Så fick åka till Grästorp istället , fika hos mormor & morfar ;) De är inte dumt de heller. Spela även Fia, Svarta Maja, Kryp Snuffe & 7an som morfar döpte om till RÖV . :p
Sen åkte jag & hämtade ut mina skor på ica, från junkyard. Tack lindablom för att du la upp skorna i din blogg. Jag är inte en jävel som härmas, men den här gången va jag fan tvungen. För jag är svinkräsen i skor. Men dom här va perfekt i min smak. Såååååååååå jag är jätteglad :]
Fick även handlat lite på ica, riskakor o rån & sånt nyttigt :p haha & sen bar det hemåt igen.
Var ute & gick en sväng nyss med vovven, tog lite flummkort som kommer här. (ursäkta min tykna blick) haha
Baiiis















Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Vilka fina bilder, och söt hund:)

2010-03-04 @ 09:19:24
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: bea

tackar :)

2010-03-04 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0