När man är trött

så är man trött! Och jag är väldigt trött!
Det var ju som sagt kalas för morsan igårkväll . Sicket kalas säger jag bara, haha! Väldigt rörigt, men roligt . Skoj & se kusinen som sagt ;D Men hon hade väl inte ändrat sig något direkt. hehe
Sen när alla skulle hem blev de krångligt vem som skulle åka med vem. Men tillslut fick alla åkt iväg. Jag skulle köra hem brorsan & superman. Jag har ingen bil för den har jag lämnat in på lagning. Sen så har ju mor & far ingen bil heller, för den kommer om någon månad? :P Så dom lånar ju min brors lilla gröna micra. Sötbiljävel, känns alltid som man åker fortare än vad man gör;D haha. Men igår då, skulle ju både brorsan & superman + min vovve in i den bilen. haha deeeeeeeeeeeeeeeeeeet gick inte sa min bror, jag vill inte sitta trångt ? haha nähää . Så då vetnii då fick jag ta hans subaru. haha med hunden  i ??!  Jag stod där lite chockad, men men , vi hoppade in & åkte iväg. Jäääääääääääääääääävla bil alltså, hjärtat flyger totalt ur så fort man gasar, jevla drag! Så skööönt;D Jag tror min vovve njöt lika mkt som mig & superman. :D
Jaja nog snackat om de.  Jag  är fortfarande trött som ett jäkla as, var hemma vid ca 2 i natt. Inte så sent , men jag hade ont i huvudet på kvällen. Sen när man tar treo & äter massa mat & mkt folk som pratar så är man ju helt död.
Det blir väl likaså ikväll, för då är det förlovningsfest för supermans syster.  Herrejöseeees va trött jag kommer vara!:/

baiiii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0