mamma

mamma jag vill kissa å nu är de brått skynda hämta påttan, annars blir de vått. lalalaaalalalaaa
God morgon får vi väl börja med. Är väl dags att gå upp strax innan man pessar ner sig. Hunden ligger här också & är sketenödig . Så ja de blir att gå upp & sen långpromenad. Kanske blir lite träning borta hos morsan. Synd att det är så blött i gräset. SKulle bara vilja slänga mig på gräset & blunda :p Men det dröjer väl några månader till.
Får inte glömma att kolla i brevlådan heller. De har jag glömt nu i 2 dagar. ooops, hoppas mina lincer har kommit nu! Jag började ju med en ny sort, men så hade jag 2 gamla paket kvar. Men dom märks att dom inte alls är lika bra för ögat. SÅ jag hoppas hoppas dom kommit nu!
Btw. Hur skevt får man drömma egentligen ? Lilla hjärnan är nog överhettad.
biaaiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0