Magen kurrar

Kuckelikuuuh får man väl säga så här in i påsktiderna. Äter kycklingg & spaghetti, för tillfälligt. Med någon pastakrydda, som är svingood :D  Väldigt passande & behövligt, då jag inte ätit sen halv 11 ? . Inte bra inte bra. Men men ska äta mer sen igen .
Kanske orkar man baka silviakaka,toscakokoskaka, & kärleksmums igen. Maybe . . Cpsugen på kakor hela tiden, att baka, men äta gör jag ju knappt.hhaha frysen fylls. Full frys med stefan & krister kom jag tänka på nu. Mkt bra serie;D
Förresten fick påskpresent av älsk igår.;D Örhängen som är som kortleksess, rosa & lila va de. Söttttt :p

Nääe vafan hur länge har jag suttit här o inte publicerat. Äter emellan & tv , då blir man lite gllöömsk.


Bilder sen igår. GRÄS juvligt! & cpsnygga bilen som kom i måndags. :p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0