Lösenord kan vara svårt

Iallafall för mig just nu. Jag kan säga att, VARJE gång jag ska logga in här på bloggen . Så skriver jag alltid fel lösenord. Asso de inte att en bokstav är fel, utan att jag skiver ett helt annat lösenord jag har på andra sidor.
Men hur står det till i huvudet när man gör samma fel varje gång? haha. Jaja får väl skylla på att jag alltid är trött när jag loggar in här. :)
Just för tillfälligt så kollar jag på Arn, dom har ju börjat visa den nu som serie i tv 4. Jag har ju sett den förut, men jag tycker den är riktigt bra för att vara svensk film! Älskar såna filmer med hästarnas hovar, som smattrar fram i öknen med riddare o svärd. hahah hell yeah ;P Tänk om man vore en riddare. Jag tror jag hade vart grym!
Om 1 timma börjar Spårlöst eller Hollywoodfruarna. Vilket ska man se tro ? Eller så har jag deckat i sängen. 
Bytte påslakan o allt sånt förut. Så kommer nog somna extra skönt i natt.:]
baiiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0