Idag är det ingen vanlig dag

nej, för de är Casillas födelsedag, hurra hurra hurra. haha :)    Även Cathrine fyller år idag!
Casillas fyller iallafall 2 år idag, min sötvovvis. Så gammal du blir ! Fjortis nu ju! hehe
Igår var jag ju som sagt på förlovningsfest, helt okej vart de. Var där vid halv 4, gick därifrån vid 23? Vidare till någon annan, sen kom Sandra & Ivica & hämta mig . Så jag fick sova hos dom, mkt snällt :) Men såklart va jag skitttrött som jag visste jag skulle bli. Jag vaknade skittrött också ! Men fick både frukost & fika , mums . hehe sen gick jag & la mig en stund igen. Sen när jag vaknade igen så åkte jag & hämta superman, sen åkte vi vidare till överby.
Jag skulle köpa nytt smink. Det fick bli maybelline mineral fondation, den nya dom kör på reklamen. Men den har väl funnits ett tag? .  . A tänkte iaf testa den för den skulle tydligen återfukta huden mer  .. Jag som har så torr hy, har ju kört loreals minderalpuder ett tag nu(emely du sa jag skulle ge den en chans till, så jag gjorde de;) ) och ja, den har fungerat mycket bra, men inte tillräckligt om jag säger så . När man har torr hy är de ju inte så bra om man kör för mkt pudergrejjer . Nu i vinter har det vart extremt också, flagar som fan . Så därför tänkte jag se hur maybelline fungerar. Köpte även lumene puder, som ska vara bra för töörrrrrrrrrrrrrrr hy också . Så det återstår att se om dom e bra . :p
Köpte även då presenter till min stora vovvepohjkeee, fast på Lantmännen/Granngården . ;D Det fick bli en anka med två dragöron typ , dessutom pep den, som typ alla leksaker gjorde där inne . Det fick även bli en gummi frisbee, en rosa tyckte superman jag skulle ta. haha så a en ljusrosa blev de ;P sweet.  Det blev även 3 burkar med mjukmat, mummaaaaaaaaaaaa + en stor påse med massa ben i . Så nu har han att göra. hehe . Han blev glad som tusan när vi kom & han avgudar ju alla leksaker som finns . Så han fick nog en bra dag tillslut .
Jag & älsk hade även köpt med oss 2 stycken kycklingrullar & hyrt Luftslottet som sprängdes, så den kollade vi med mamma ;D Skitbra! Synd bara att de inte finns mer filmer nu . buhää .
Näääääääääääe, fan nu är jag så jävla trött så jag ska lägga mig nu igen. Trots att jag sov typ mellan 6-9 förut ;D haha.
godnaaaaaaaaaaaaat
baii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0