Helgen är snart slut

men den har varit sjukt underbar. Fick ha min superman alldeles för mig själv hela helgen :p
Vi gjorde väl inget speciellt, bara lugnt. Igår fick jag cpmagont igen så kvällen bestod av att vila, medans älsk kolla fotboll :) Idag spela vi monopol & rappakalja med morsan. Jag vann monopol iaf. hihi. Tänk om pengarna vart riktiga bara. Va lätt allt vore om allt var gratis. Det finns ju en dokumentär om att man inte behöver pengar. Har inte sett färdigt den, den var ganska lång, men väldigt bra. Får ta och se den snart.
Har nyss kollat klart blåsningen. Underbart program, haha .  Nu börja det någon film i 3an, men den verkar inte bra. Så jag byter nog kanal. Får se om jag hittar något bättre.
Ny vecka i morgon, Måndag = min kusin börjar resan hemåt :p På tisdag landar hon i sverige ! Hon har ju vart på en sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt stor kryssningsbåt som har allt. De är som en stad.
Båten har gått mellan LA & Mexico. På båten har hon jobbat i en salong som bleker tänder, massage & frisörer m.m . 9 månader har hon vart borta nu, så ska bli roligt att träffa henne igen :)
Noep dags att kiila. baii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0