Har man en fågelhund..

jaa, då gillar han såklart fåglar. Så när jag hämtade vovven från dagiset för 1 timma sen så sa M. - Din hund är glad, och han har jagat kanadagäss, väldigt roligt ,men de tyckte inte vi!' hahah och de förstår jag, jääädra hund. Ingen dog iallafall. Men får hoppas han sköter sig bättre i morgon. :] Sen slipper dom ju han på 2 veckor, då vovvsen får ledigt & matte med :] Åker ju förmodligen Fredag den 2e. (3år & 4månader med baby den dagen, i know) Men igår så fick han ett påskägg & en deospray i förväg eftersom jag inte är hemma under påsk. haha :> Kanske skulle gett han ett riktigt ägg också, då han är allergisk mot de. ?  nOe så elak får man inte vara. Det räcker med hundburkmat i glassen.
Äter just nu corn flakes med jordgubbsylt & mjölk såklart! Mums. Morsan var även här nyss & lämnade min mobilladdare som jag glömt i salongen. Just idag har jag glömt allt känns de som... I morse åkte jag hemifrån ganska tidigt , för jag tänkte åka till cafét & köpa frukost. Så ja, jag åkte iväg tidigare med vovven. Men påvägen så märker jag att'faaaan plånboken:(' Den var ju inte med, även fast jag tänkte innan jag gick hemifrån att' plånboken är i den andra jackan, inte glömma , inte glömma' Så glömmer man? fun. Men då kom ju smarta jag på att min kära mor, har nog inte åkt hemifrån än, eftersom vi bor så nära, skulle det ju bara va för henne att svänga fram & hämta min plånbok;) Så ja, jag känner i mina jackfickor och upptäcker' faaaaaaaaaaaaaaaaaaan mobilen har jag också glömt' SKIT!! Men men, tänkte inte mer på de. Tog en promenad vid tre älgar, sen lämnade jag vovven på hundagiset. Åkte sen till salongen & lånade pengar av kära mor. Hon fick betala hela dagen, då jag inte heller hade pengar till mat. haha så i morgon får jag köpa mat till henne.  Vi brukar ju alltid äta hos mormor & morfar på dagarna, men mormor hade tydligen fått magsjuka i tisdags. Så då vågar man sig inte dit på ett tag. Vem vet man kanske får det ändå, men man behöver ju inte ta risken när man vet om den. :)

Näe nu får jag fortsätta äta.
baiis
ps, jag är cpgaletsugen på att grilla en vacker köttbit & sedan lägga en fet klick med cream freach som är blandad med en dipsås(som jag inte kommer på namnet på just nu) & en frisk sallad & ett cola. MUUMS :D Jag har ju ioförsig en grill, så de är ju bara till att köpa alla grejjer. Men njae, då ska älsk va här också annars är de inte mysigt. :)
baii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0