Gukväll

Måste bara säga att jag är fortfarande otroligt trött? fattar inte, tar det så lång tid att återhämta sig efter helgen? humm.  Eller är det för att jag har jobbat idag & tränat lite . haha jaja. Vid 8 kom min sötnos hit, blev jätteglad . Kollade tv på dom bra programen som brukar va på tisdagar;D Sen somna jag så gutt på älsks arm, finns det något gooooooooooare än när någon kliar i huvudeet på eeen. NEJ,  fifan jag älskart! :)
Ska strax gå & lägga mig, ska ju upp tidigt i morgon även fast jag är ledig. Ska vara i Trollhättan runt halv 9, hämta Sandra. Sen ska jag till ungmott, se om jag kan få några piller som funkar. Maybe maybe not. Efter de ska vi ut & gå en lång promenad med min vovvsing. Sandra ska ju operera sin fossing på torsdag, så för henne kommer det nog kännas som sin sista promenad. haha :) Noe de kommer gå bra sandra! :)
Jaao, va ska jag mer säga då . Jo jag köpte ju nytt smink som jag skrev i förra inlägget.  Det tar ju ett tag innan man kommer in i att använda krämfondation igen ;D Men den funkar faktiskt riktigt bra, än så länge iallafall! För jag brukar alltid tycka'åååfan denna var ju riktigt bra' O sen efter några veckor så är den inte så bra längre.  Men ger man de lite tid så blir det bättre resultat. Har valt färgen nude, då den är ganska ljus. Jag gillar inte för mörkt längre, det har jag haft i mina daar, men jag gillar inte heller för ljust! Men än så länge verkar denna bra, det verkar inte bli så torrt i pannan som det gjorde med mineralpudret.
Yeeeeeeees . Det var de.
Dags att sova, magen kurrar men jag orkar inte gå upp & ta något att äta. Har ju fan borstat tänderna redan.
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0