Göteborg horse show

Ska dra lite uppdatering sen igår. När jag kom hem va jag helt slut, så orka inte gå in här och skriva då :p
Åkte ju runt 8 igår, kom hem vid 8 på kvällen.
Vi var framme lite över 10, så missade lite utav de första. Men man fick ju komma när man ville så. Men det satt ett par dryga kärringar längst ut, som inte ställde sig upp, när vi stod & vänta på att få komma in till våra platser? kärringjävlar som inte lärt sig vett.
Jaja sen tillslut ställde dom sig upp så vi fick satt oss. Så vi kollade 2 föreställningar, sen käka vi mat osv medans dom byggde om banorna osv. Sen var det en kille från tjeckien tror jag han va ifrån? aja, han körde ju dressyr, med lösa hästar utan sadel o träns. Ni vet sån duktiig jävel:p Som bara slängde sig upp på deras ryggar ibland o rider hur fint som helst. Det finns många såna här gubbar som är duktiga. Men den här var speciell , för han lät verkligen hästarna leka av sig, dom gick inte perfekt hela tiden, ville någon sticka iväg o busa så gjorde de inget. Så de va fan nice :p Sen var de även agility, med vovvsar. Alltid lika skoj & se. Sen vart de en hopptävling till, många kändisar av dom stora va med. :P bla, Michael Whitaker, malin bayard, rolf göran bengtsson osv osv. Jessica Kürten vann förresten den sista hopptävlingen, i omhoppning mot 5 grabbar. Grryyymt :p  Synd att svensken Jens inte kom högre upp. Han blev väl 5a tror jag iaf.


Lite bilder kommer här.  Har en video också. Men den kommer senare..

baaii










op

Den här dinosen köpte jag igår på euroshoppppen, den fick såklart min vovve & sen så köpte jag massa godis till han;p och en sån latex gris till Emelys hund Buddah, eftersom han fyllt år, behöver han nog en griiis o nuffa med. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0