Godmorgon Godmorgon

eller godmiddag . Käkade frukost nyss iallafall. Somnade i bra tid igår, runt 11. Jag kollade på 5an sen klockan halv 8 tror jag. haha . Först va de biggest looser, sen klockan 8 var det de nya programet, när dom har date i mörkret. HAHA, fan de va roligt alltså. Den ena tjejen trodde en kille var svensk ' aså han är svensk' & blabla, dom hånglade & höll på & tyckte om varandra ? haha. Sen när dom fick se varandra i ljuset. Tjejen börja grina direkt & ville inte kolla på han ? Tur att han inte såg hennes miner. haha stackarN . Han va ju inte svensk heller..
Sen efter de programmet var de ju, DESPERATE HOUSEWIVES , gillllllllaaaaaaa ! Synd att man måste vänta en vecka tills nästa program kommer. Sen efter de var det en ny serie ? Cougar town , något med någon morsa som nyss skilt sig & ville börja festa igen, hennes son fick skämmas endel. Men skoj va de iaf ;D
Men ikväll kommer det program som slår allt. GREYS ANATOMY . Ohooo ^^ Tvälskare som man är såklart man inte kan missa de. :> Speciellt inte när man sett i reklamen vad som kommer hända..

Förresten, igår skrev ju jag att jag skulle se filmer. Lyckat? NEJ! Sex dagar & sju nätter gick alldeles för segt att ladda hem. Så den fick jag strunta i. Har den ju ändå hemma hos mamma. Sen den andra filmen, när jag skulle se den. Då stängdes datan av? Som den nu kommer göra varannan timme ända fram till juni ? :( Bara för tiden på min prövning gått ut. Windows 7 har jag ju, eller va de heter. Så min bror får fixa något annat till helgen. För Windows 7  kostar typ 2000:- att köpa. Ladda ner 1500:- Nej tack dom pengarna har jag inte råd med.
Fick ju ringt till vetrinären förut, så jag fick komma in i morgon med Casillas. För att kolla om han har fått lunginflammation. Så de lär väl kosta tillräckligt :/ Jaja bara han blir frisk, får hoppas på att de fortfarande bara är kennelhosta.  Men han nyser & är väldigt tät. .. Så får se!

Njaa nu drar jag innan datan stängs av. Baaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0