Godmorgon Godmorgon

eller morgon vet jag ju att det inte är. Middag! :)
Morsan skulle komma & hämta bilen dom ställde här igår. Runt 11 sa hon.
Så jag vaknade vid 9, sen tänkte jag att åååee då kan jag sova mer :p Så då gjorde jag det & vaknade av att det banka på dörren & fönstret. Ojdaaa. haha morsan väckte mig i min roliga dröm!
Drömmer ju som vanligt alltid skevt. Så denna dröm jag hade i morse handlade om att jag , superman, familjen & massa vänner , gamla vänner var i samma land ( utomlands)
Det började med att jag uppsökt en ungdomsmottagning. Min älsk satt i väntrummet & vänta på mig. Så när jag kommer ut därifrån, satt det jättemkt folk där som man kände igen. Då säger älsk' JAG ska testa en metod som heter insulin. Man blir starkar & blir av med vikt så se här vad jag blöder' Då hade han skärt sig i benet så de droppa blod. hahah vafan har du gjort sa jag. Då säger hon på mottagningen till älsk ' Duu, jag tror du behöver börja i en särklass' gud va jag skratta i drömmen då,   ;D Då sprang älsk i väg. Sen efter de pröva jag massa skor som en kille satt med där inne i väntrummet. Aah. Sen va jag ute på stan i de vackra landet ? :D Jag gick in i en affär, skulle prompt ha en real madrid tröja jag hittat. Då den var för tajt i halsen, så dom skulle sy om den. Så när jag stått i kö 1 timma & kommit fram där, då han börjar nåla tröjan. Jag vänta 1 timma till tror jag. Då säger gubbjäveln att nääe de går nog visst inte sy om den. haha va arg jag blev då. Så då ställde jag mig o fundera om jag skulle köpa den ändå:p Så då skulle jag göra de, men fick ändå ställa mig längst bak i kön för att få köpa den. Otroooligt jobbigt! Sen hände de massa mer. 
Gudars va roiligt de är att drömma ibland. haha blev väckt av att de banka på dörren så nu är jag ju någolunda pigg.
Ska åka iväg om en stund, med tvätt till morsan, & äta middag där. Mums :p
Har ju tvättmaskin här, men eftersom den står nere i lilla källarn så har jag inte kunnat gå ut där i vinter. För jag har haft så kallt inomhus, så hade inte kunnat hänga tvätten inne då den aldrig skulle torkat. Men nu i sommar ska de bli gutt. Ska köpa mig en sån där tvättlina man kör ner i marken & hänga på. :) Blir braiiit!
näe nu väntar dasset. Baaiii

Kommentarer
Postat av: Emely

HAHAHHAAH; vilken dröm. Som jag skratta när jag läste! ahahaa, kunde se allting framför mig.

2010-03-21 @ 16:02:25
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0