Godmorgon Freitag

Jag gick upp 7, duschade gjorde i ordning mig. Sen gick jag & vovven ut på promenad hem till morsan. Sen fick vi skjuts tillbaka då morsan börjar jobba 9. Så kom nyss hem igen. Jag är inte ledig idag, men jag börjar 10:15. Då en kund ringde återbud precis innan vi gick hem igår. Hon brukar ha dåligt med pengar. Men istället sa hon nu' jag har dubbelbokat mig i morgon(fredag) Så jag kommer nästa månad istället? haha. Sweet. Hon brukar betala i förväg annars så pengarna inte försvinner. Visst är det hemskt :/ När man inte kan hålla i pengar. Mycket tragiskt. Men men det är så livet är för många nu för tiden.. :/
Aoo så därför börjar jag 10:15 iallafall. Äter just nu corn flakes igen. haha.
Sen blir det åka iväg med vovven till hunddagiset. Får hoppas på att inga fåglar blir jagade idag av herrn. Sen ikväll blir det att gå på teaterrevyn i Grästorp. Dom kör ju alltid varje år. Hade inte tänkt att gå i år, men sen tänkte jag ändå de kan va kul & farsan ville tydligen också. Så de blir jag, mor & far. Förra året när jag,mor & mormor var på revyn så kom vi ganska sent. Men innan de hade börjat iallafall. De sjuka är ju att aaaaaaaaaaaaaaaaallla är ju där så tidigt & står i kö. Så när vi kom så fanns de inga platser ihop. Morsan fick sitta på andra sidan av lokalen & jag satte mig i trappan bredvid mormor. Men där fick man ju inte sitta , näääe :p Så tillslut flyttade sig lite folk, så det blev det en plats framför mormor. Men ändå hur roligt är det att sitta så. Men ja vi får väl helt enkelt skylla oss själva. Idag ska iallafall morsan dra direkt efter jobbet & ställa sig i kö. Medans jag hämtar hunden & hämtar pappa.Eftersom han inte är färdig med kossorna förrän vid 7. :> Så då hoppas vi på att morsan fixat bra platser till oss. Yeey.

Här är lite bilder sen igår, när jag satt vid datan med min gooosing på mig. Så tlöööttt



baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0