Godkväll

Jag sluta jobba vid 6, såklart fick jag ont i huvudet då. Stack in och handla massa massa massa kakformar & kakgrejjer, så jag ska kunna baka 1000 kakor på onsdag:p haha, tänke börja idag men eftersom jag fick ont i skallen så sket de sig. Dessutom när jag kom hem & packade in alla varor i kylen. Tror ni inte jag böjjer mig ner & tar upp en grej ur påsen & ställer mig upp ................PAAAAAAAAAAAAAAAAAANG ! Huvudet rätt i kylskåpsdörren som så lägligt hade flyttat på sig! Fick inte ont på samma ställe i huvudet iaf. haha
Så nu sitter jag och äter specialhemmagjord pizza. ^^




hahah jag vet, det ser äckligt ut på bilderna. Som gula maskar som bajsat bredvid..
Men det ÄR svingott.
hönekaka,skinka,tomat,ketchup,gula maskar(amerikans hamburgerdressing) & ost . Gud så svårt ? :p
ÅÅÅÅ såklart lite sallad så de åtmindstonde ser lite nyttigt ut.


baiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0