Godis lastas in i

min mun !! mumma ;D Det värsta är att varför VARFÖR ska man sitta & pilla i godiskålen & leta efter den som är godast?! När man ändå bara köpt dom man tycker om... alltid är det så. Men från och med NU , så ska jag bara ta utan att kolla :] Åt nyss ett peace märke. haha om dom nu heter så nu för tiden .
Dagen har bestått av hur mycket kunder som helst. Som mest hade vi inne 6 stycken samtidigt . Så nu är ryggen inte måttligt trött! hehe. Men vi hann gå och äta lunch på kvarterskrogen idag, jag, mormor,morfar & mamma. De blev en dagens. Skinkstek med stekta potatisar & massa brunsås! Gött Gött.
Nu så sitter jag & mölar godis som sagt & goosar lite med min vovvsing.  Kanske blir ett & annat Greys Anatomy avsnitt senare. Jag kollade faktiskt ett igår efter jag skrivit här. Somnade ju såklart inte, det är ju så spännande:p Lilla Greys har ju blivit blond nu också. haha! Men de va snyggt.
Spelade även in 2 buuuusklipp med min vovve nu när jag kom hem . Även fast han vart på hunddagis hela dagen,så ville han såklart busa ;D Men nu sover han här bredvid mig i soffan.




Efter vi busat, så förde jag över videon från mobilen till datan. Sen satte jag igång videon för att kolla hur de blev. kolla så sött han lyssnar skithunden :p





baaiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0