Goddageens

Just för tillfälligt kollar jag på Jurassic Park på tv. HAHA och just nu så sitter den gamle gubben på toa & ska bajsa. Då ni vet den där Dinosen lyfter upp hela taket & äter upp honom med rumpan bar.  hihi. Shit va stora dom är alltså. Jag kollade alltid på denna filmen när jag var mindre. Det är den första filmen utav dom.  Den lilla flickan i filmen skriker ju så mesigt & är allmänt blåst! haha ! Det som är roligt också är när den tjocke gubben med glasögon är ute i skogen & träffar pa en fladdermus dinos typ, & den spottar slemm på honom . haha, han skriker också roligt! ;)
Jaja nog om filmen.
Ikväll har mor, far & min bror varit här. Dom kom vid 7. Hade bara köpt lite enkel mat. Färdig potatisgratäng bara att slänga i ugnen. Sen grilla jag kööörv! Till vare sallad+ potatisallad & grillsallad. Åååh JA jag längtar till sommaren! Grilla kött varje kväll ska jag göra , nästan iallafall ! :)
Vi kollade även på det nya programet där dom söker romeos julia. Helt okej program. Sen kolla vi lite blåsningen avsnitt & spelade även kort. Mycket trevligt , så dom stack hem för 30 min sen.
Jag funderar på nu, om jag ska kolla färdigt New Moon som jag ladda ner förut. Trots att jag sett den några gånger. Ååååh va jag älskar dom filmerna. Antingen älskar man dom eller så hatar man dom tror jag!
Har ju läst alla böckerna, så nu längtar jag till nästa film kommer. I juni var det väl den kom tror jag ? Längtar som fan iallafall!
Nääpp. Nu ska jag sluta babbla. Captain morgan säger baiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0