Glad påsk i förskott

påååesk glad påååesk ! Trevlig påsk!
Ouuuuuuuuuh likadan stressdag idag, om inte värre! Shit, speciellt när man ska ha en kund, som har väldigt långt hår. Som man tänkt ta slinghätta på. Men som säger att den är håröm. Så då spricker de ju. Folieslingor på 45 min är ju omöjligt på så långt hår. Så ja jag & morsan fick bytas om lite emellan, då jag fick klippa en kille emellan, eftersom han skulle med en buss osv, inte hur kul som helst att sitta & vänta hos frisören heller kanske? :P Men men, resultatet blev ju bra på slingorna iaf, det är huvudsaken . Då kan man leee :] Även om man sitter här med världens cphuvudvärk. Ja väldigt smart att sitta vid datan då. Hummf, nej! Men ska lägga ner huvudet och sova strax. Älsk kom förbi förut & klia mig i huvudet så jag somna nästan. Sööönt! Han la upp sin keps på hyllan över sängen. Där jag ställt en mc donalds 'cola' sen i söndags . Så började älsk skrika.' faaaaaaaaaaaaaaaaaaan va har du gjort'
JAg tänkte va har jag gjort. haha. Tydigen fick han cola i ögat & på tshirten. Så kollade jag , då har det tydligen mjuknat pappen till colan & runnit ut lite grann. Så sängen blev ju fylld med lite cola. jippiiie . :p
Jaja, sånt händer.
I morgon så är jag ledig. . Eller ledig, alltid när jag säger ledig så har jag fullt upp hela dagen. Hinner aldrig varva ner, stress stress. Så får hoppas på vila hemma hos Emely. haha kommer nog gå mindre bra med vildhundar. Ioförsig så har Casillas vart trött & hängig nu några dagar, det blev efter jag bada honom i söndags. Plutten.
Ja åter till i morgon då. Ska hämta min bil som är på lite lagning & däckbytning. Mina vinterdäck har pajjat totalt så släpper man ratten lite, så flyger bilen åt helvete. Så nu blir det skönt med sommardäck. :]  Stödtämparna var la ruttna också. Så nya såna också.  Gillar inte när saker till bilen ska fixas. Jobbiga pengar att lägga på en bil., som bara ska funka.. HAAAAAAAAAAAAAAAAHA måste skratta lite. Casillas ligger här bredvid i sängen & sväljer/kluckar med tungan i gommen ;D Han drömmer väl att han äter något smaskit . :)
Ska förmodligen också färga håret i morgon. tummen öpp.
Näääe nu äre sömn som gäller.
godnatt baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0