Fredagsmys i morgon ?

Kanske de kanske. Jag har ju iallafall godis & cola sen igår (onsdag) , som väntar på mig :]
Har inte blivit att jag ätit så mycket, helt konstigt! ahaha hela skålen full nästan !
Igårkväll spenderade jag med att kolla på Greys Anatomy , åh va jag älskar de programet!!!! Så jag gjorde en fuling, kikade in på internet för att se om de fanns mer avsnitt. Tror ni jag blev glad när jag hitta typ 5 stycken till ?!! :D hihi. Så då fixade jag hem 3 program. Kollade på 2 st, så nu har jag tänkt att kolla på det 3e innan jag somnar :)
Min älsk åkte nyss hem,  min sötnos var så rädd förut. haha de brukar va kvinnan som ska va skrajj oså söka skydd hos mannen sådär sött ni vet ? Men inte min älsk, hahah! De dunkade på taket här hemma, och Casillas skällde som aset! Jag sa hela tiden 'det är bara snö som kanar ner' Så skulle älsk gå o kolla i hallen;D haha då dunka de till som fan. Ååå shit va han hoppade till. hahaha :p Så då kom han & la sig igen i sängen. Sen satt han o sa 'de kan inte va snön!' Skit rädd ;P
Men när vi fick ut förut nrä han skulle hem så såg jag att min soppåse där ute var öppen och utrivd. Så jag antar att herr kissemiss utekatt, som letat mat. Igår satt katten under mitt fågelbord. Jag tänkte vafan är de för katt, gå heeeeeeeeeeeeeem! Men så sa en granndam idag att hon hade en gråvit katt som är vild & antagligen hemlös. Hon hade tydligen lockat på den, men då hade den stuckit direkt. Så ja, vi får se om kissemissen stannar häromkring eller inte.

Förresten jag är facinerad (stavning) ? a utav handikapps os! Helt sjukt hur duktiga dom är, dom åker störtlopp just nu i eurosport. Dom sitter typ på en skida. Det går jäkligt fort! Så jag undrar varför dom inte visar mer sånt här i tv, det är ju lika roligt att se som med vanlig skidåkning! Dom är ju jätteduktiga & tränar minst lika mycket som alla andra, om inte MEEEEEEEEEER. För fy va starka dom måste vara, både fysikst o psysiskt! Tummen upp !

nääe nu ska jag lägga mig riktigt . Kanske inte ork,ar se ett avsnitt av greys anatomy kände jag nu. Helt plötstligt blev jag super trött! AJa godnatt på er
baii
Detta väntar i morgon!



Slänger in en bild till sen förra söndagen.
Sandras fina kissemiss! Synd att han är så ilsken bara ;D
Förresten, Sandra skulle ju operera fossingen i morse, hoppas det gick bra! Ska skicka ett sms i morgon & fråga, för hon är nog trött och sover nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0