Fågelkvitter

yes, alla pippi fåglar sjunger så glatt på morgonen. Så var ute & gav dom mat nyss.
Igår när jag va ute med vovven så sa jag' hör du hur pippin pippar'  haha blev lite fel där. Inte för att hundkraken förstod det, men ändå :]
SKa strax kolla färdig ett avsnitt Greys, det blev något knas igår & mina ögon somnade. Sen gick det inte backa tillbaka, så ska testa nu igen.
Senare idag så kanske jag tar en promenad till mor & far. Då får både jag och hunden motion+ sen tänke jag träna lite därborta. Behöver ändå tvätta håret idag, så då kan jag lika gärna träna innan. haha ;p
Har man lockligt o torrt hår, så inte fan behöver man tvätta håret ofta. Jag har nog inte tvättat de på 1 1/2 månad nu. Fortfarande superfräscht . haha eller inte, 4 dagar om jag ska tala sanning.  Men endel gamla som kommer till salongen är ju väldigt fräscha i håret, när dom säger att dom inte tvättat de på 2,3 veckor. Fyfasiken det blir som handkräm i händerna av allt fett. haha fast nu har vi fått in torrschampo till salongen, det har tydligen blivit väldigt populärt igen . Men det är ju bra, för dom som verkligen får fett hår direkt, även om dom tvättat håret samma dag.
Det är ju inte bra för lilla huvudhåret att bli tvättat varje dag. Så tummen upp för torrschampo :]
baiii




Kommentarer
Postat av: Emley

HAHAHA, "hör du hur pippin pippar" .. jag dör!

2010-03-20 @ 18:09:16
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet. fick skratta för mig själv där i skogen ^^

2010-03-20 @ 23:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0