Då var klockan över 00

Vilket betyder att det är måndag! Måndag som är den sämsta dagen. Alltid jobbig dag efter helgen!
Idag eller a (igår-söndag) så stack jag ju till mor & far vid 1. Åt svingoood mat! Klyftpotatis,köttbitar i bearnesås med gele. :D MM! Sen efter de så spela vi kort några timmar med brorsan ;p Sen färga vi hans hår med en ny färg vi har fått in på salongen. Resultatet är meningen att det inte ska se färgat ut, utan en påbättring på sin egna färg bara. Sen så går den på 5 min också :p Ska testa den på lite fler i släkten först & se lite mer. Jaopp, klockan blev 5 tillslut, då gjorde jag mig i ording lite & åkte till Trollhättan. Älsk slutade jobba 6, så då hämtade jag upp honom. Sen åkte vi till Vänersborg. Jag sa att han skulle få en tråkig överaskning :p Vilket var att gå på bio med mig i den staden han hatar & äta mat innan. haha. Så när vi väl var framme, klockan va 7 typ.  Så sa jag vilken film vi skulle se ( Remember Me) .haha & va grinig han blev,bara för jag tagit en kärleksfilm. Han ville bara jag skulle byta till den där shutter island eller vafan den heter??.. Men jag är glad att jag inte gick med på det, haha för älsk, visst var filmen bra ? !
a det erkände han tillslut iallafall :)
Det var en sorligt vacker film , som är fan värd att se! Blev lite chockad över slutet, man förvänta sig inte riktigt att slutet skulle vara så bra gjort! :p men men.
Såklart köpte jag popcorn, men så klart är nästan alla med hem SOM VANLIGT. Var inte så sugen på de efter att ha klämmt ner en fet pizza innan. . Men visst ska man alltid köpa det ändå? Det hör ju lixom till bio. hehe

Nejvetnnivad. Jag jobbar i morgon. godnatt
baiii




Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-22 @ 11:52:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0